dimecres, 18 d’abril del 2012

Primera visita a la llevadora

Dilluns vaig anar a la llevadora. Com que sóc la primera de les meves amigues que es queda embarassada, no tenia ningú que m'expliqués què em faria. Així que anava a cegues, a veure què passava! M'hauria encantat que algú m'expliqués què es fa a la primera visita de la llevadora, amb què em trobaria! Bàsicament és un interrogatori. Et fan mil preguntes sobre tu, la teva família i la teva parella. Intenten esbrinar si el teu és un embaràs de risc, suposo. També et programen l'anàlisi del primer trimestre (a la setmana 10), la primera eco (la setmana 12) i la visita amb el ginecòleg de després de l'eco. És a dir, que et planifiquen els propers mesos! No cal depilar-se d'urgència, perquè no et miren, com a mínim a mi!
Jo, ja us ho vaig dir, també aniré a un ginecòleg privat perquè vull tenir més seguiment i em toca la setmana que ve (en teoria a les 6 setmanes, però ja serà la 7a). Tampoc sé ben bé què passarà amb aquesta visita. L'única cosa que sé és que em faran una eco que gravaran en vídeo!!! Aquest és el primer vídeo en què et cau la baba com a mare, no? jejeje! Em fa il·lusió, veure el cigronet per primera vegada! Ara deu ser així:

Aquesta setmana ha estat carregada d'emocions... És molt guai estar embarassada! Però quin patiment no poder-ho dir! Després de 6 dies de mossegar-nos la llengua, que no ha estat gens fàcil, ahir ho vam dir a la família més propera (pares i germans). Ens feia una mica de por la reacció perquè jo tinc 24 anys i no sabia si pensarien que és un mal moment per l'edat o per la situació del país... Bé, doncs van reaccionar molt bé! Els va fer molta il·lusió i de seguida es van fer a la idea que uns serien avis i els altres tiets! La veritat, ens hem tret un gran pes de sobre!
Ja penjaré la primera visita al gine! De mentres, farem una foto de la panxa cada setmana per veure com va creixent!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada